Susu Ibu adalah yang Terbaik.....




Jika ada ibu-ibu menyusu yang mengalami masalah susu sikit...susu tak cukup...tolong positif...abaikan yang negatif...

Jangan mudah putus asa...jangan mengalah sebelum berjuang...selagi mampu teruskan usaha untuk meningkatkan kuantiti dan kualiti susu....

Konsep penyusuan sangat penting...kerap bf anak..pam ikut jadual...pastikan emosi sentiasa baik...jangan stress...amalkan pemakanan sihat...

Jika perlu makanan tambahan..amek je...Amalkan Makanan Sunnah ari2...
Boleh juga cuba Set Ibu Menyusu Shaklee [Klik] - gabungan Nutrisi Lengkap..ikhtiar....Yakin...Doa..Istiqamah...InsyaAllah akan dipermudahkan...



Bonus... dapatkan lebih banyak tips-tips penyusuan di sini [Klik]



Dan testimoni penyusuan ibu di sini [Klik]

Berminat nk cuba Set Ibu Menyusu Shaklee

Hubungi saya untuk set ibu menyusu yang sesuai dengan anda

Call / Wa: 017 2894047
Add Fb saya: Elliza Nasri untuk chatting secara langsung dengan saya
Klik Like di Page saya: Supplement Hut untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Post a Comment

Supplement Hut. Powered by Blogger.