{INFO} Apa yang selalu terjadi di pagi raya?

NUTRIFERON & VITAMIN C CHEWABLE SHAKLEE!



Dapatkan vitamin raya ini sebgai perlindungan anda sepanjang Syawal nnti

Syawal bakal tiba tak lama lagi.Apa yang selalu terjadi di pagi raya?

Ramai yang pernah sakit perut dan cirit-birit di pagi raya, betul tak?

Bila dah sakit2 perut dan cirit-birit, mula lah tak ada mood nak raya.
Nak jalan2 menziarahi sanak saudara pun dah tak syok dan tak selesa, betul tak?

So, macam mana?
Bersedia lah dari sekarang.

Pertama, berpada-padalah ketika menikmati juadah raya nanti.

Kedua, minum air masak sekurang-kurangnya 2 liter sehari.

Ketiga, tingkatkan imun sistem anda untuk mencegah sakit itu datang dengan mengambil NUTRIFERON & VITAMIN C CHEWABLE SHAKLEE!




InsyaAllah, hari raya anda lebih meriah apabila tubuh anda sihat!

Dapatkan Nutriferon dan Vitamin C Chewable Shaklee SEKARANG dengan harga mampu milik!




Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:
Call / Wa: 017 2894047
Add Fb saya: Elliza Nasri untuk chatting secara langsung dengan saya
Klik Like di Page saya: Supplement Hut untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Post a Comment

Supplement Hut. Powered by Blogger.