SET KURUS SHAKLEE: Selamat & Berkesan

Assalamualaikum semua... 
Selain dari Set-set Breastfeeding, Kecantikan, Bersalin, kami juga menyediakan Set Kurus Shaklee atau Set Slimming yang terdiri daripada set mekanisme 3B (buang, bakar,bina). Ramai yang sudah mencuba dan merasai perbezaannya.


3 konsep utama – BUANG, BAKAR, BINA. Apa yang dibuang, dibakar dan dibina tu?
Sebelum tu, suka saya nak ingatkan, untuk turunkan berat badan, bukan hasil satu malam. Dan sesiapa yang nak kuruskan badan harus faham konsep kalori. Kalori yang diambil haruslah seimbang dengan kalori yang digunakan. Kalori yang tak digunakan itu lah yang menjadikan badan kita bertambah gemuk!
1. BUANG
Produk: ALFALFA/HERB-LAX
Fungsi: Membuang lemak, toksin dalam badan

2. BAKAR
Produk: LECITHIN/OMEGA GUARD
Fungsi: Bertindak sebagai pemecah lemak dan pembakar lemak dan kolestrol


3. BINA
Produk: CINCH/SOY PROTEIN
Fungsi: Bina otot, elak kulit menggelebeh

LANGKAH PERTAMA: DETOX
Detox adalah proses pembersihan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum
Produk pilihan untuk detox adalah Herb-lax atau Alfalfa. Bagi mereka yang tidak mengalami masalah sembelit boleh cuba alfalfa. Herb-lax pula sesuai untuk mereka yang mengalami masalah sembelit. Saya tidak menggalakkan Herb-lax diambil oleh ibu-ibu menyusu kerana bimbang akan memberi kesan cirit-birit kepada anak.
LANGKAH KEDUA: MEMECAHKAN LEMAK
Proses memecahkan lemak boleh dilakukan dengan mengambil Lecithin atau Omega. Lecithin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak atau secara ringkasnya, ia menyebabkan lemak tu terapung di dalam darah, dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membran. Lecithin tak boleh dihasilkan oleh badan tapi diperlukan oleh badan.
LANGKAH KETIGA: MEMBINA OTOT DENGAN PROTEIN
Membina otot adalah penting dalam berdiet. Otot yang sihat membakar lemak lebih baik dan menjadikan kawalan berat badan kita menjadi lebih baik dan mengelakkan – mudah turun mudah naik. Oleh kerana itu pengambilan protein penting dalam program penurunan berat badan.
Untuk protein terbaik, anda boleh memilih sama ada Cinch Shake Mix atau jika anda ibu yang menyusukan anak, jangan ambil Cinch Shake Mix ni, tapi gantikan dengan ESP (ESP juga membantu mempercepatkan penghasilan susu badan).
Walau apa jua supplement yang anda makan untuk kurus, anda haruslah menjaga pemakanan seharian anda, jangan makan sesuka hati. Kena kurangkan lemak dan minyak, rajin bersenam dan banyakkan minum air – sekurang-kurangnya 3L sehari.
Pilihlah produk anda. Ramai dah merasai sendiri perubahan yang ketara dengan menggunakan Set Kurus Shaklee. Turunkan berat badan dengan cara yang betul, agar kesihatan terjamin, bukan sekadar kurus!
Yang bestnya Set Kurus Shaklee ni pon selamat utk ibu-ibu menyusu tau!! baca testimoni di sini [Klik]

Hubungi saya untuk set kurus dan set diet yang sesuai dengan anda.
Call / Wa: 017 2894047
Add Fb saya: Elliza Nasri untuk chatting secara langsung dengan saya
Klik Like di Page saya: Supplement Hut untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Post a Comment

Supplement Hut. Powered by Blogger.