Testimonial | Si tembam beruang dah SUSUT!

salam..
Kali ni saya nak share #shakleeffect bagi seorang penguna set shape-up shaklee. Shape-up ni komfem la khas untuk diet kan.. Beliau gelarkan diri sebagai beruang tembam hehe.. Ok jom layan cerita beliau dulu. Sebelum tu layan gambar dululah. Baru best nak baca..hehe

Saya pasti, ramai dah tahu transformasi saya selepas menggunakan produk Shaklee. Saya yang dahulunya ‘tembam-tembam beruang’ dah susut dengan banyak.
Terus terang saya katakan saya memang ragu-ragu terhadap ‘ubat kurus’ di luar sana sebab sebelum mengambil supplement kesihatan Shaklee, saya pernah dapat kesan sampingan yang teruk akibat makan 3 jenama produk pelangsingan – berak darah, kulit kepala kering dan menggelupas, panas baran dan macam-macam lagi.
Ingin ditegaskan bahawa supplement Shaklee bukan ubat kurus ya! Supplemen Shaklee membantu memperbaiki kesihatan badan agar kondusif untuk penurunan berat badan. Maka tak ada kesan sampingan yang buruk seperti ‘ubat-ubat kurus’ di luar sana yang rata-ratanya memaksa air keluar dari badan dengan kadar berlebihan.
Betul, kawal pengambilan makanan dan senaman amat penting untuk menurunkan berat badan. Dan pengambilan set Lose Weight Shaklee memudahkan lagi usaha untuk saya turun berat badan. Tukarlah niat anda. Turun badan mestilah untuk meningkatkan mutu kesihatan kita.
Tengok lah sendiri. Dalam 6 bulan saya boleh turun 31 kilogram.
Bukan saja berat saya turun, tapi rambut saya semakin sihat, ruam-ruam di lengan dan belakang badan sudah berkurangan, dan tahap kolestrol pun turun.
Pengambilan nutrient yang penting melalui supplement Shaklee betul betul mengubah taraf kesihatan saya. Inilah yang dinamakan
#shakleeeffect


✔ Herb-lax : Menggalakkan TINDAKAN PEMBERSIHAN YANG LEMBUT bagi membantu proses semulajadi tubuh

 Lecithin : Menghalang AKUMULASI LEMAK & KOLESTROL TAK BAIK


✔ Cinch Shake : Meningkatkan KEHILANGAN LEMAK & menghalang KEHILANGAN METABOLISME serta MELINDUNGI METABOLISME


 Cinch Tea-mix : MENINGKATKAN METABOLISME & Penggalak tenaga



Harga Runcit : RM409
Nikmati PENJIMATAN dengan menjadi AHLI hanya dengan yuran RM65 seumur hidup.

Anda diet saya guide!



Call / Wa: 017 2894047
Add Fb saya: Elliza Nasri untuk chatting secara langsung dengan saya
Klik Like di Page saya: Supplement Hut untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan  

0 comments:

Post a Comment

Supplement Hut. Powered by Blogger.