TESTIMONIAL | Kurus bersama SHAKLEE!

salam..
Inginkan kembali berat badan asal sebelum khawin & beranak-anak?? ^_^ Kali ni saya nak share #shakleeffect lg bagi seorang penguna shaklee. Baju tahun 2009 boleh pakai semula!! lepas besalin anak ke-2 Hokeyy... sape tak happy kn?!



#shakleEffect!

Haaa ni satu lagi kejayaan yang sangat menggumbirakan hati dengan #dietshaklee!

Berat sekarang antara 50-51 kg. .
Baju ni beli masa sebelum kawen. Berat masa tu 50kg.

Baju dan tudung ni ada kenangan tersediri tau! Hehe 

Dah kawen terus pregnant dan baju ofkos tak muat sampai la dah 4 tahun kawen pun asyik menternak lemak je haha

So try pakai dan muatttt! Yezzza! 
Alhamdulillah! Nak kurus bukan sebab penampilan semata tapi untuk kesihatan khususnya.

Takde la sakit lutut/tumit kaki nak tampung berat badab berlebihan. Dah la tak cukup inci!


So sesapa ada problem berat, jangan malu2 bertanya credit to cik fatin kita :) cerita lanjut ada di arinajmee.com ;)

Nak kurus? Nak selim-melim jugak?? 

sambungan daripada gambar tadi ------> Ok sy tak tipu... gambar tuh mmg tunjuk thn 2009 okey... chill





Nak tahu rahsianya? Anda diet saya guide!


Call / Wa: 017 2894047
Add Fb saya: Elliza Nasri untuk chatting secara langsung dengan saya
Klik Like di Page saya: Supplement Hut untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan  

0 comments:

Post a Comment

Supplement Hut. Powered by Blogger.