{VITAMIN GUIDE} Vivix Shaklee, Rahsia awet muda dan sihat optimum


saLam~
Masih tercari-cari penawar untuk melambatkan penuaan? Tapi takut dengan lambakan produk-produk di pasaran? Saya nak share tentang satu produk semulajadi untuk menyelesaikan masalah anda. Boleh juga digunakan sebagai makanan tambahan untuk pesakit diabetes. Bagi menurunkan gula dalam darah.
Bagi yang masih tercari-cari hadiah apa yang sesuai untuk hari lahir ataupun hadiah anniversary perkahwinan ibu dan ayah. Ya, inilah hadiah yang paling sesuai. Tiada hadiah yang paling bernilai melainkan kesihatan.
APA ITU VIVIX?
Vivix adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat & tumbuh-tumbuhan lain. Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Di dalam Vivix terdapat ramuan yang dipanggil resveratrol yang bersifat anti oksida, anti inflamasi & anti kanser.
APA ITU RESVERATROL?
Resveratrol ialah sejenis phenol semulajadi yang wujud di dalam tumbuhan anggur terutamanya jenis muskat dan anggur kulit merah serta Knotweed Jepun. Kajian saintifik menunjukkan resveratrol sangat memainkan peranan dalam memanjangkan usia kerana ia dapat melawan penuaan pada tahap sel.

FUNGSI UTAMA VIVIX SHAKLEE:
  • memperbaiki sel-sel badan
  • menghapus radikal bebas
  • memperbaiki DNA
SIAPA PERLUKAN VIVIX?
  • Semua orang dewasa yang mahu tampak awet muda dan sihat optimum. (PERHATIAN: ibu hamil tidak disarankan mengambil Vivix)
BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK?
Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada 4 mekanisma penting penuaan pada tahap sellular:
1. Kerosakan DNA – Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA, mengakibatkan kerosakan pengkalan data genetik dan menghasilkan ‘typo’ (kesilapan dari yang asal) yang akan menggangu fungsi sel dan kepanjangan umur. Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA.
2. Pengawalan Genetik – Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur. Vivix mampu mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan.
3. Pengeluaran tenaga yang kian merosot oleh sel – Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang diperlukan badan. Semakin berusia, kecekapan mitochondria dalam fungsi sel semakin menurun. Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel.
4. Penimbunan protein AGE (advanced glycation end products) – Protein AGE yang berlebihan boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan menggangu keutuhan sel dan kepanjangan umur. Vivix mengandungi 10x resveratrol untuk melambatkan pembentukan protein AGE.
Vivix bertindak dalam 4 cara:
1. Mempertahankan sel (cell defense)

2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy)

3. Memperbaiki sel (cell repair)

4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance)

Selain itu, ia juga menolong membantu/manjaga/memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap selular dan kesihatan secara menyeluruh.

Harga runcit Vivix Shaklee adalah RM475.00. Tapi jangan risau, saya akan berikan harga yang super istimewa. Hanya RM3XX.XX dan percuma kos penghantaran. Pembelian 2 botol Vivix, harga ahli akan diberikan. Keistimewaan lain, dapat percuma keahlian Shaklee dan CASH BACK!
Dapatkan Vivix Shaklee hanya yang terbaik! Hubungi saya untuk pesanan. Harga pasaran:
  • Vivix Shaklee 150ml SM: RM475 | SS: RM499

OFFER BULAN JULY SAHAJA!
BUY 6 VIVIX, GET 1 FREE!
OR
 GET FREE MEMBERSHIP + FREE POSTAGE
TERHAD DI BULAN JULY 2014 SAHAJA YA..

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:
Call / Wa: 017 2894047
Add Fb saya: Elliza Nasri untuk chatting secara langsung dengan saya
Klik Like di Page saya: Supplement Hut untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

Baca lagi testimoni di sini --> [Klik]



Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan






0 comments:

Post a Comment

Supplement Hut. Powered by Blogger.