Manfaat Vita E Complex



Klik  gambar untuk lebih informasi

{VITA-E COMPLEX!}

✒ Melindungi jantung dan meningkatkan kesihatan jantung 
✅ Pengambilan harian 800iu Vitamin E untuk jantung yang sihat; Melindugi sel darah merah untuk mengelakkan pengasingan lipid, meningkatkan
 kolestrol baik HDL, mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah daripada melekat ke dinding arteri serta menghalang anemia hemolitik, penyakit jangtung dan lain-lain.

✒ Mampu meningkatkan kemampuan reproduktif
✅ Kajian pada tahun 1924 mendapati Vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600iu - 800iu Vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

✒ Anti penuaan
✅ 1 kapsul Vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. iannya mampu memulihkan tekstur kulit dan juga tona kulit muka, dada dan peha.

✒ Anti-oksidan yang kuat
✅ Pengambilan lebih dari 1200iu sehari untuk anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi-katarak dan masalah penglihatan.

✒ Kelestarian tenaga
✅ Membantu meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.

✒ Memperbaiki arthritis
✅ Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikoks dan sakit sendi.

✒ Menghalang Keguguran
✅ Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, mengurangkan sindrom prahaid dan sindrom menopous seperti hot flush, membantu mengurangkan risiko kematian janin dan juga keguguran.

✒ Memperbaiki parut
✅ Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Juga boleh disapukan terus ke parut untuk mengurangkan kesan parut.
Kebaikan kesihatan grape seed extract


Shaklee Vita-E telah di tambah baik dengan penambahan EKSTRAK BIJI ANGGUR! Apa kebaikannya?

✒ Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protien, lipid, karbohidrat dan polifenol

✒ Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vitamin E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C dalam erti kata lain minyak biji anggur ni amat berkesan mengatasi masalah kanser serta amat baik utk awet muda dan utk memelihara kecantikan dan yg best grape seed extract terbukti berkesan menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul

✒ Melambatkan penuaan.

✒ Salah satu phenol yang ditemui dalam biji anggur ialah OPC (oligomeric Proanthi Cyanidin) ni lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yg lain). OPC ni memelihara tubuh dari penuaan sebelum masanya. OPC juga terikat dengan kolagen. Senang cerita, procyanidin ini jugamembantu kulit lebih elastik, membuatkan seseorang nampak muda secara semulajadi.




Nak dapatkan semua manfaat vita E ni? Jadi..apa tunggu lagi..grab it while it last..promo vita E untuk bulan ni shj... yang nak mencuba vitamin ni, boleh hubungi saya di: 

Call / Whatsapp: 017 2894047Email: el.nasgurl@gmail.comAdd Fb saya: Elliza Nasri untuk chatting secara langsung dengan sayaKlik Like di Page saya: Supplement Hut untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMAKonsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya.. 

Baca lagi tetimoni di sini --> [Klik]


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

0 comments:

Post a Comment

Supplement Hut. Powered by Blogger.