Tips Cepat Hamil Dengan Shaklee

Sesiapa sahaja yang berkahwin tentu sahaja inginkan zuriat kan? Tak kiralah pasangan itu pasangan yang berkahwin muda apatah lagi yang sudah agak berumur. Alhamdulillah, ketika saya bernikah empat tahun sudah, bulan kedua perkahwinan saya sudah pun disahkan hamil. Itu pun risau juga akan kemampuan diri untuk hamil..Ye la, kawan di pejabat agak ramai juga yang bunting pelamin. Dan kini saya bahagia bersama dua putera yang sentiasa menghiburkan saya.


Namun tidak semua diberi kesenangan untuk hamil. Terdapat juga pasangan yang sudah berkahwin hampir 10 tahun mahupun lebih masih terus mencuba mendapatkan zuriat. Ada kalanya juga sudah hamil beberapa bulan, tetapi keguguran pula. Memang betul, mungkin belum rezeki. Tetapi, haruskah kita hanya perlu menyerah kepada takdir? Tentu sekali bukan jawapannya. Allah sendiri sayangkan hambaNya yang sentiasa dan suka berusaha untuk mendapat sesuatu. 


Dengan Shaklee, mungkin anda menemui satu formula lengkap yang boleh membantu anda untuk mendapatkan cahaya mata. Bagaimana?



GLA COMPLEX

Ya, GLA (Gamma Linolenic Acid) adalah satu sebatian yang boleh membantu anda untuk mendapatkan cahaya mata. Bagaimana ia berfungsi? GLA sememangnya direka khas untuk menurunkan paras kolestrol dalam badan dan membantu melegakan sindrom pra haid (pms). Ia juga merangsang pengeluaran LENDIR KESUBURAN iaitu sejenis lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan.






Jika anda perasan, ketika kita dalam keadaan subur, kita mudah untuk mengeluarkan lendir putih. Lendir inilah yang membantu sperma untuk berenang ke uterus seterusnya ke tiub fallopio untuk bersenyawa dengan ovum. Kemudian, ia juga membantu sperma untuk terus hidup di dalam ovum selama lima hari. 



Jadi, possibility untuk anda hamil sangatlah tinggi walaupun anda ehem-ehem ketika bukan waktu subur.

Jadi, setelah membaca penerangan di atas, mahukan anda mencuba GLA Complex yang telah banyak membantu wanita untuk hamil. 


Sesiapa yang masih belum mencuba, jom pm/sms/whatsapp saya di 0172894047 atau layari page saya Supplement Hut  Nantikan entry seterusnya mengenai apa lagi vitamin yang diperlukan untuk wanita dan lelaki untuk MEMANTAPKAN TAHAP KESUBURAN anda
TUNGGU YE....



BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN GLA COMPLEX PADA HARGA WALLLAAA....

PM/SMS/WHATSAPP KE 0172894047 pn.elliza

0 comments:

Post a Comment

Supplement Hut. Powered by Blogger.