CADANGAN SET KESUBURAN SHAKLEE UNTUK MENDAPATKAN ANAK

Assalamulaikum semua....


Salam kepada semua pengunjung SH yang disayangi..Ingat tak semalam saya ada janjikan sesuatu dalam ENTRY NI [link]. Ok, jom kita lihat pula CADANGAN SET KESUBURAN yang mungkin memberikan harapan kepada pasangan-pasangan yang telah lama mencuba untuk mendapatkan anak.



Secara ringkas, set ini terbahagi kepada dua set iaitu untuk wanita dan juga lelaki. Jika anda telah menemui pakar dan sudah pun tahu pihak mana yang mungkin kurang subur, maka lebih mudah untuk anda membuat pilihan. namun, sekiranya masih belum menemui mana-mana pakar, apakata suami dan isteri sama-sama berusaha. Lagipun, set ini tidaklah mahal, malah sudah ramai yang berjaya hamil dengan izin Allah.



Untuk WANITA
  • VITALEA, B COMPLEX, VITAMIN C, ALFALFA, & GLA COMPLEX
Untuk LELAKI
  • VITALEA, B COMPLEX, VITA C, & ZINC
Bagaimana semua vitamin-vitamin ini berfungsi untuk membatu meningkatkan kesuburan?
  • VITALEA sebagai multivitamin memberi anda kesegaran, kecergasan dalam rutin hidup anda. Ia menambahkan mineral dan menutupi ruang-ruang di dalam banda anda yang mempunyai kurang mineral. Anda pun tahu kan, sebelum 'MAKE LOVE'.badan mestilah sentiasa segar..barulah pelayarannya menjadi indah dan smooth :)
  • B COMPLEX terdapat asid folic di dalamnya sebagai persediaan untuk hamil. Ia juga perlu untuk membina kecerdasan otak janin dan mengelakkan bayi mengalami spina bifida. Bukan sahaja sudah hamil, baru kena makan..sebelum pun wajib tau sebagai persediaan menyambut orang baru.
  • VITAMIN C penting untuk pembinaan sel-sel baru di dalam badan. manalah tahu ada tisu-tisu yang rosak di dalam badan punca kita tidak sihat, tidak segar..itu pun salah satu punca kan?
  • ALFALFA sangat membantu wanita memperelokkan semula rahim, memulihkan organ dalaman wanita & membantu mengurangkan keputihan. Ya lah, kadangkala keputihan yang kronik boleh menimbulkan bau yang tidak enak. Sudah pasti suami malahan isteri sendiri kurang selesa dengan keadaan tersebut.Tapi alfalfa ni wanita je yang perlu makan tau...
  • GLA COMPLEX - dah saya CERITAKAN DI SINI [LINK] secara panjang lebar. Secara ringkas, ia SANGAT PENTING DAN PERLU kerana ia membantu wanita menghasilkan sejenis cecair/lendir untung memberi ruang dan peluang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio dan mampu membantu sperma untuk hidup sehingga 5 hari.
  • ZINC dalam kes ni lelaki yang perlu makan agar sperma yang dihasilkan berkualiti, terbaik dan kuat.
Rasanya semua yang membaca sudah faham dan sudah maklum tentang keperluan vitamin-vitamin ini agar ia dapat membantu anda berpeluang untuk mempunyai cahaya mata. Mahukan lebih consultation, hubungi saya saja saya melalui emel el.nasgurl@gmail.com atau boleh pm/whatsapp/sms ke 0172894047


0 comments:

Post a Comment

Supplement Hut. Powered by Blogger.